[21] Angels

Tak bardzo was przepraszam że długo nie dodawałam, ale nie miałam 'weny' a moje szablony kiepsko wychodzą kiedy jej nie mam, wiecie wolałabym żebyście podawali dokładniej jaka forma szablonu ma być, jeśli jej nie podacie, będę ją robić w formie nagłówka :)
Carolina Horan
pobierz
MisStyless
pobierz
Ari. ✩

I coś na koniec:
pobierz
Mam nadzieję że szablony się spodobały, i prosiłabym następnym razem opisywać dokładniej ja ma wyglądać szablon, jeśli nie wiecie jak to nazwać dajcie screena jakiegoś szablonu a ja postaram się go zrobić tak aby WAM się to spodobało :) 



1 komentarz:

  1. Hey!
    Szablon dla wprost boski i za to cię kocham :)
    I oczywiście następnym razem gdy będę u cb zamawiać dodam jakieś zdjęcie.
    A pozostałe szablony również rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń