[52] Good for you

Cześć wam bardzo dawno mnie tutaj nie  było, zrobiłam sobie przerwę od wszystkiego co związane z grafiką a zajęłam się bardziej przerabianiem zdjęć(?) coś w tym stylu. Jak na razie nie będę robić szablonów jedynie co mogę dla was wykonać to nagłówek a o szablon poprosicie jedną z dziewczyn. Najpierw napiszcie do niej na e-maila a potem do mnie, żebym ja nie musiała za was załatwiać wy chcecie szablon nie ja ;)

nawet sobie nie wyobrażacie jak kocham Nine i jak bardzo przyjemność sprawia mi to że mogę robić z nią grafiki


tydzień może (więcej) zaczęłam robi coś ala plakaty filmowe, więcej prac mam zapisanych na komputerze ale nie mam ochoty wam ich pokazywać wiec pokaże wam, jedną którą ostatnio zrobiłam 



przypominam przyjmę tylko nagłówki a o szablon pytajcie inne szabloniarki ;) ps. wykażcie się kreatywnością i zachęcie mnie bym przyjęła WASZE zamówienie(jeśli coś będzie!!)

7 komentarzy:

  1. O Boże jaki cudowne nagłówki, masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! :)
    Wpadła mi w oko Twoja praca "ala plakat filmowy", czy jest możliwość złożenia zamówienia pod tą tematykę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Posłużę się wzorem na zamówienie szablonu :)
    1. nazwa zamawiającego: coverllet
    2. nazwa szabloniarza: selenuhl
    3. link na bloga: www.william-jbff.blogspot.com/
    4. zdjęcia osób: http://cdn.inquisitr.com/wp-content/uploads/2014/05/jb-look-down-cannes.jpg bądź http://justinbieber21.info/wp-content/uploads/2015/03/Justin-Bieber-in-black-suit.jpg
    5. napis/ cytat: William
    6. opis szablonu: Nie mam kompletnie pomysłu co, jak i gdzie, ale z pewnością na coś wpadniesz. W linku na końcu zamówienia wkleję link do zwiastuna, który mniej więcej przedstawi Ci historię. Plakat mógłby zawierać zdjęcie Białego Domu, chociaż nie wiem jak to będzie wyglądać. Ciężko mi się określić, nie jestem w tym dobra :/
    7. układ: ?
    8. kolorystyka: czarno-biała/szarość
    9. e-mail zamawiającego: coverllet@gmail.com
    10. hasło: Marzec

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. pobieram szablon nr 63 z Seleną Gomez z posta :http://graphic-diamond.blogspot.com/2014/08/26-she-looks-so-perfect.html
    na bloga :http://gfy-jbff-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń